Axa prioritară 6: „Educație și competențe”
Componenta 1: „Innotech Student”
Obiectiv specific.6.13.: „Creșterea numărului absolvenților de învățământ terțiar universitar și non-universitar care își găsesc un loc de muncă urmare a accesului la activități de învățare/cercetare/ inovare la un potențial loc de muncă, cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC și domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI”
Titlul proiectului: „Vreau afacerea mea”
Cod proiect: 142022
Anexa 15
Cerere de Ofertă
Stimată Doamnă/Stimate Domn,
S.C. Optica Inimii Oltenia SRL dorește achiziționarea de servicii, iar în acest sens:
Sunteți invitați să trimiteți oferta dumneavoastră de preț pentru următoarele servicii:
Nr. crt | Denumire produs/serviciu/lucrare | Linie bugetara | U.M | Cant | Pret lei
fara TVA |
Valoarea Totala, lei fara TVA | Valoarea Totala, lei cu TVA |
1 | Pachet realizarea magazin online | Cheltuieli cu servicii specializate (contabilitate, marketing, juridic,alte servicii specializate) | buc | 1 | 20000 | 20000 | 20000 |
TOTAL lei | 20000 |
Achiziția nu are TVA eligibil în proiect, suma de mai sus reprezintă valoarea de bază.
Va fi declarată câştigătoare firma care îndeplineşte minimum un criteriu din următoarele:
– prețul cel mai scăzut;
– perioada de garanție cea mai mare;
– termenul de livrare cel mai scurt.
Ofertanţii pot depune o ofertă care să includă toate serviciile.
Specificații tehnice:
Pachet realizarea magazin online
• Instalare pe server si conectare cu domeniul & Configurare email cu un provider
• Design personalizat brandului • Research informatii si Scriere text si editare imagini in Photoshop • Interfata de admin si modul de administrare CMS (content management system de unde vor fi vazute comenzile facute de clienti) • Meniu va fi realizat dupa documentatia data de client. • Pagini Prinicipale: • Home, • Magazin(cu scroll pe categorii 4 categorii de produse-6 categorii • Fiecare Pagina va avea 5-7 screen-uri (bloc de text si imagine) exemplu screen-uri: home(header), descriere, testimoniale, contact, etc • Pagini Secundare : 4-6 pagini exemplu: Termeni si conditii, Livrare/returnare produs, Prelucrare date cu caracter personal, Politica de Cookies • Textul pentru paginile secundare va fi furnizat, deoarece este un text juridic • Pagini Magazin Online si Magazin Servicii: 9 pagini Pagina Cos, Finalizare Comanda, Creare Cont, Pagina Utilizator(Panou Control, Comenzi, Adrese, Detalii Cont, Dezautentificare), Wishlist, Pagina Cere oferta Am dori platforma sa fie compatibila cu serviciile de curierat, precum URGENT CARGUS, sau echivalent. |
Este necesar pentru digitalizarea afacerii si a comercializarii in spatiul online a produselor si serviciilor companiei
|
Oferta va fi însoțită de următoarele documente:
– oferta financiară;
– oferta tehnică;
– declarație privind termenul de livrare;
– Certificat de Înregistrare, eliberat de Registrul Comerțului;
– Formular cu informații despre ofertant, care să cuprindă: denumire, adresă sediu, e-mail, telefon, nume și prenume administrator.
Data limită pentru primirea ofertelor de către achizitor este: 15.05.2023, ora: 16:00
Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită de către achizitor până la data și ora limită menționate pentru depunere.
Verificarea ofertelor va avea loc în data de 15.05.2023
Oferta dumneavoastră, în formatul indicat, va fi transmisă în conformitate cu termenii și condițiile de livrare. Termen de livrare/prestare/execuție, este pana la data de 20 Iunie 2023. Ofertele care depășesc acest termen vor fi descalificate.
Oferta dumneavoastră poate fi transmisă prin:
e-mail: corina.marisoiu@gmail.com
fizic la adresa:- , între orele -, de Luni până Vineri
prin fax:-
Condiții generale:
Preţul va fi exprimat în lei/bucata.
EVALUAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI. Ofertele considerate ca fiind adecvate respectă cel puțin un criteriu din următoarele:
– au prețul cel mai scăzut;
– au perioada de garanție cea mai mare;
– au termenul de livrare cel mai scurt.
Achiziția se va efectua de la firma a cărei ofertă este în conformitate cu specificațiile tehnice menționate mai sus și care oferă cel mai mic preţ.
VALABILITATEA OFERTEI. Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de 90 zile de la data limită pentru depunerea ofertelor menţionată mai sus.
Vă rugăm să confirmaţi primirea acestei cereri de ofertă şi să menţionaţi dacă urmează să depuneţi o ofertă sau nu.
Transmiterea ofertei nu creează obligația achizitorului de a vă selecta.
Cu respect,
Corina Alexandra Marisoiu
Axa prioritară 6: „Educație și competențe”
Componenta 1: „Innotech Student”
Obiectiv specific.6.13.: „Creșterea numărului absolvenților de învățământ terțiar universitar și non-universitar care își găsesc un loc de muncă urmare a accesului la activități de învățare/cercetare/ inovare la un potențial loc de muncă, cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC și domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI”
Titlul proiectului: „Vreau afacerea mea”
Cod proiect: 142022
Cod proiect: 142022
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014 – 2020
|