Anexa 15
Cerere de Ofertă
Stimată Doamnă/Stimate Domn,
S.C. Optica Inimii Oltenia SRL dorește achiziționarea de servicii, iar în acest sens:
Sunteți invitați să trimiteți oferta dumneavoastră de preț pentru următoarele servicii:
Nr. Crt. | Denumire produs | U.M. | Cant. | Preț unitar estimat lei
fără TVA |
Preț unitar estimat
lei cu TVA |
Valoare estimată lei fără TVA | Valoare estimată
lei cu TVA |
1. | Pachet promovare digitala | buc | 1 | 67600 | 67600 | 67600 | 67600 |
TOTAL | 67600 | 67600 | 67600 | 67600 |
Achiziția nu are TVA eligibil în proiect, suma de mai sus reprezintă valoarea de bază.
Va fi declarată câştigătoare firma care îndeplineşte minimum un criteriu din următoarele:
– prețul cel mai scăzut;
– perioada de garanție cea mai mare;
– termenul de livrare cel mai scurt.
Ofertanţii pot depune o ofertă care să includă toate serviciile.
Specificații tehnice:
Nr. crt. | Produse/servicii/lucrari | Descriere tehnica |
1. | Pachet promovare digitala
Facebook&Instagram Strategie de Promovare (44-64 de postari per contract) 30-40 de campanii per contract A/B testing audiență Custom Audience Editare Poze în Photoshop 8 GIF-uri/video per contract 1 raport de activitate per contract Planificare într-un soft de management Analiză KPIS 1 dată/zi – Suport scris WhatsApp +4 apeluri telefonice neprevazute Call de organizare pe Skype lunar * 2 apeluri skype/echivalent Buget minim estimativ recomandat Dezbatere) – 4500 lei per #IDOptica * 4 locatii de promovare (punct fix+optica mobilă) = 18.000 lei, facturati de către Prestator și evidențiați în factura și raport de activitate.
GOOGLE ADS Strategie de Promovare Plan cuvinte cheie Texte pentru campanii = 15-28 de campanii per contract. Tipuri de campanii: search,display, shopping, remarketing, video Editare Poze în Photoshop 1 raport de activitate per contract Planificare într-un soft de management Analiză rezultate 1 dată/ zi Analiză KPIS 1 dată/zi Suport scris WhatsApp + 4 apeluri telefonice neprevazute Call de organizare pe Skype 2 apeluri skype per contract Buget minim estimativ recomandat Dezbatere – 4500 lei per #IDOptica * 4 locatii de promovare (punct fix+optica mobila) = 18.000 lei, facturati de către Prestator și evidențiați în factura și raport de activitate.
Campaniile digitale sunt de dorit să atragă clienți in punctele fixe de vazanzare sau în locații de optică mobilă pentru o perioada indicată. Un alt pillar este dorit să crească autoritarea unui e-shop/website pentru a putea comercializa produse online/cataloage de rame dedicate. |
Pachet promovare digitala este necesar, oportun si justificat pentru promovarea afacerii si comercializarea produselor si serviciilor in spatiul online. Pachet promovare Digitala – contract, după cum urmează:
· -buget promovare –(implica costul cu reclamele de tip facebook, google, social media, etc) timp de implementare pana pe 20 Iunie 2023 · -servicii social media ADS timp de implementare pana pe 20 Iunie 2023 · -servicii google ADS timp de implementare pana pe 20 Iunie 2023 · -cheltuiala inițiala setup
|
Campaniile digitale vor fi organizate in 4 puncte cheie de promovare online, precum: Orasul Slatina, și împrejurimi, pentru punct fix de lucru, iar pentru optica mobilă la nivel de regiunile de implementare ale proiectului (judetul IASI, judetul ARGES, etc., fara a ne limita in acest sens)
Fiecare campanie de punct fix sau optica mobilă, va avea un ID dedicat pentru o bună monitorizare al impactului, #IDOptica1 , #IDOptica2, #IDOptica3, #IDOptica4, unde dorim sa vedem in timp real, reclamele derulate pentru facebook ads si google ads, legate de un cont de publicitate aferent sau echivalent.
Buget promovare – (implica costul cu reclamele de tip facebook, google, social media, etc) timp de implementare pana pe 20 Iunie 2023, este necesar să fie facturat de prestator în situația dată și evidențiat către client in factura fiscală și raportul de activitate.
Agenția de publicitate va livra un raport de activitate aferent activității într-un format agreat cu clientul. |
Oferta va fi însoțită de următoarele documente:
– oferta financiară;
– oferta tehnică;
– declarație privind termenul de livrare;
– Certificat de Înregistrare, eliberat de Registrul Comerțului;
– Formular cu informații despre ofertant, care să cuprindă: denumire, adresă sediu, e-mail, telefon, nume și prenume administrator.
Data limită pentru primirea ofertelor de către achizitor este: 12.05.2023, ora: 16:00
Ofertantul trebuie să ia toate măsurile astfel încât oferta să fie primită de către achizitor până la data și ora limită menționate pentru depunere.
Verificarea ofertelor va avea loc în data de 12.05.2023
Oferta dumneavoastră, în formatul indicat, va fi transmisă în conformitate cu termenii și condițiile de livrare. Termen de livrare/prestare/execuție, este pana la data de 20 Iunie 2023. Ofertele care depășesc acest termen vor fi descalificate.
Oferta dumneavoastră poate fi transmisă prin:
e-mail: corina.marisoiu@gmail.com
fizic la adresa:- , între orele -, de Luni până Vineri
prin fax:-
Condiții generale:
Preţul va fi exprimat în lei/bucata.
EVALUAREA ŞI ACORDAREA CONTRACTULUI. Ofertele considerate ca fiind adecvate respectă cel puțin un criteriu din următoarele:
– au prețul cel mai scăzut;
– au perioada de garanție cea mai mare;
– au termenul de livrare cel mai scurt.
Achiziția se va efectua de la firma a cărei ofertă este în conformitate cu specificațiile tehnice menționate mai sus și care oferă cel mai mic preţ.
VALABILITATEA OFERTEI. Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă timp de 90 zile de la data limită pentru depunerea ofertelor menţionată mai sus.
Vă rugăm să confirmaţi primirea acestei cereri de ofertă şi să menţionaţi dacă urmează să depuneţi o ofertă sau nu.
Transmiterea ofertei nu creează obligația achizitorului de a vă selecta.
Cu respect,
Corina Alexandra Marisoiu
Axa prioritară 6: „Educație și competențe”
Componenta 1: „Innotech Student”
Obiectiv specific.6.13.: „Creșterea numărului absolvenților de învățământ terțiar universitar și non-universitar
care își găsesc un loc de muncă urmare a accesului la activități de învățare/cercetare/ inovare la un potențial
loc de muncă, cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC și
domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI”
Titlul proiectului: „Vreau afacerea mea”
Cod proiect: 142022
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin
Programul Operational Capital Uman 2014 – 2020